مهاجرت به انگلستان

اخذ اقامت  از طریق وکلای مهاجرت معتبر

مراحل اقدام به مهاجرت

یکی از جمله وظایف موسسات حقوقی اخذ اقامت کشور انگلستان است. بدین منظور می توانید با توجه به شرایط خود از روش های مختلفی اقدام نمایید. موسسه حقوقی عرشی می تواند برای مشاوره، تهیه مدارک مورد نیاز و در نهایت اخذ ویزا و اقامت شما در این مورد اقدام نمایید. برای اخذ اقامت با توجه به شرایط هر کشور روش های مختلفی وجود دارد که وکلا و مشاوران که به طور تخصصی در زمینه یک کشور فعال هستند و می توانند شما را از شرایط خاص آن ها آگاه نمایند و روند کار را دقیق انجام داده و آن را تسهیل کنند.

غالبا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند از جنبه های حقوقی مهاجرت آگاهی ندارند. متأسفانه، متقاضیان را به درستی راهنمایی نمی کنند و معمولا باعث تحمیل هزینه های زیادی را به آن ها می شوند. مهاجرت به اروپا با مزایای اجتماعی فراوانی همراه است، در صورتی که مسیر درستی را برای مهاجرت انتخاب نمایید. بنابراین در این راه باید از وکلای این حوزه استفاده نمایید. از افرادی که در این حوزه تخصص دارند برای مشاوره و راهنمایی شما بهره گرفته می شود.

برای اخذ اقامت انگلستان می توان از سه طریق اقدام نمود که در تمام این مراحل یک وکیل مهاجرت اقدامات لازم را از ابتدا تا انتهای کسب اقامت و ویزا برای شما انجام داده و همراه شما خواهد بود.

مهاجرت به کشور انگلستان از طریق سرمایه گذاری، نیروی کار متخصص و دانشجويی از طریق وکلای مهاجرت معتبر

برای مهاجرت باید یک برنامه ریزی دقیق و اصولی انجام شود. بر این اساس برای هر فردی یک مجموعه از راهکارها ارائه می شود. این روش ها متناسب با شرایط زندگی و حقوقی هر فرد متفاوت بوده و خاص اوست. این همه دقت به این دلی صورت می گیرد تا بهترین نتیجه با کمترین هزینه برای مهاجرت برای شما رقم بخورد و درنهایت فرآیند مهاجرت هیچ ریسکی برای فرد متقاضی نداشته باشد.

برای مهاجرت روش های مختلفی چون ثبت شرکت وسرمایه گذاری در کشور هدف ، نیروی کار ماهر و متخصص و اقامت دانشجویی وجود دارد. نیروی کار متخصص در هر کشور ویژگی های خودش را دارد. به عنوان نمونه فردی که از لحاظ سابقه ی کاری دارای تخصص در زمینه ی رشته ی تحصیلی خود باشد می تواند برای ویزای جستجوی کار در اروپا اقدام نمونه و یک بازه زمانی مشخص فرصت دارد تا در کشوری که ویزا از آن دریافت نموده کار پیدا کند. بعد از این مدت اگر کارفرمایی فرد مورد نظر را انتخاب نمود، فرد می تواند با ویزای کاری در آن کشور به فعالیت و زندگی بپردازد.

مهاجرت انواع مختلفی دارد که هر شخص باید با توجه به شرایط خود و اهدافش نوع مهاجرت مورد نظر را انتخاب نماید. رایج ترین انواع مهاجرت عبارتند از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق پذیرش تحصیلی و مهاجرت از طریق نیروی کار متخصص. در ادامه به صورت مختصر به توضیح هر یک می پردازیم:

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به کشورهای خارجی، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری می باشد. در این روش شخص متقاضی می تواند از طریق روشهایی مثل خرید سهام، خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی اقامت کشور مورد نظر را دریافت نماید. معمولا در این نوع مهاجرت اعضای خانواده سرمایه‌گذار نیز میتوانند اجازه اقامت دریافت کنند.

مهاجرت از طریق پذیرش تحصیلی: همانطور که از نام آن مشخص است، هدف از این نوع مهاجرت، ادامه تحصیل در کشورهای دیگر می باشد. امروزه بسیاری از دانشجویان تمایل زیادی به ادامه تحصیلات خود در دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشورهای خارجی، بالاخص کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند. هر کشور و هر دانشگاه برای پذیرش دانشجو از این طریق شرایط خاصی دارد، از جمله معدل دانشجو در مقاطع پیشین، سطح زبان وی، مقالات منتشر شده به نام وی و … .

مهاجرت از طریق نیروی کار متخصص: برخی از کشورها به دلیل نیاز به نیروی کار متخصص و مجرب در رشته های تخصصی مختلف، اقدام به تعیین برنامه های مهاجرتی از نوع نیروی کار متخصص می نمایند و از این طریق افراد متخصص واجد شرایط را از سرتاسر دنیا به کشور خود جذب نموده و رشد و توسعه اقتصادی کشور خود را تامین می نمایند. 

وکالت در اخذ اقامت کشور انگلستان (وکیل مهاجرت به اروپا، تحصیل یا زندگی در اروپا)

سایر روش های دریافت اجازه اقامت کسب ویزای تحصیلی از یک دانشگاه در کشور مورد نظر و یا ثبت شرکت در آن کشور می باشد. برخی از کشورها برای ورزشکاران حرفه ای و هنرمندان دارای درجه های خاص هنری شرایط ویژه ای را در نظر می گیرند. شرایط برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود، بنابراین بادی توسط یک وکیل مهاجرت این موارد مورد بررسی قرار گیرد.

تماس با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید