مهاجرت به کانادا

دریافت مجوز از اداره ی مهاجرت

موسسه حقوقی و مهاجرتی عرشی با توجه به سابقه در امور مهاجرتی در کشور کانادا قادر است برای افراد با تحصیلات حداقل دیپلم و سطح زبان ابتدایی (در حد آیلتس جنرال 5.5) و دارای حداقل 2 سال سابقه کار در مشاغل زیر پیشنهاد کاری معتبر اخذ کرده و از طریق این پیشنهاد کار اقدام به کسب اقامت دایم برای متقاضیان نماید.

مراحل دریافت ویزای کانادا

مهاجرت به کانادا در کمتر از ۱ سال از طریق استان بریتیش کلمبیا

یکی از راه های قطعی کردن قبولی در پرونده های مهاجرتی ورود پیشتاز یا همان Express Entry اخذ پیشنهاد کاری معتبر (Job Offer) از یک کارفرمای کانادایی و گرفتن تأیید از ادارات مهاجرت استانی ( Provincial Nomination) می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال

متقاضیان مهاجرت حرفه و تخصص فدرال ( Federal Skilled Worker ) بر اساس توانایی هایشان جهت مهاجرت به کشور کانادا ارزیابی می شوند. هدف از این روش، پر نمودن کمبود نیروی متخصص در بازار کار کانادا می باشد.

جهت اقدام از طریق این روش متقاضیان باید یکی از سه شرط زیر را دارا باشند:

از ابتدای سال ۲۰۱۵ متقاضیان این روش باید تقاضای خود را از مسیر ورود پیشتاز یا همان Express Entry به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارسال نمایند.

متقاضیان مهاجرت از این روش بر اساس شش معیار ارزیابی می شوند. این معیارهای انتخابی نشانگر این است که آیا متقاضی می تواند برای مهاجرت به کانادا اقدام کند یا خیر. متقاضی جهت دریافت ویزای دائم از این روش نیاز به کسب ۶۷ امتیاز دارد که بر اساس معیار های ذیل امتیازبندی می شود :

افسران بررسی کننده پرونده ها و صادر کنندگان ویزای اقامت کشور کانادا این حق را دارند که بدون در نظر گرفتن امتیاز، تقاضای مهاجرت را بر اساس ارزیابی جایگزین قبول و یا رد کنند. متقاضی روش نیروی متخصص فدرال، علاوه بر کسب حداقل ۶۷ امتیاز، باید بتواند خود و همراهان خود را از لحاظ مالی در کانادا تامین کند. همچنین متقاضی و همراهانش باید معاینات پزشکی را انجام داده و عدم سوء پیشینه ارائه نمایند. هزینه درخواست نامه برای مهاجرت نیروی متخصص فدرال : برای متقاضی اصلی ۵۵۰ $ کانادا، برای همسر و یا هر همراه دیگری ( بالای ۲۲ سال ) ۵۵۰ $ کانادا، و برای هر همراه کوچکتر از ۲۲ سال ۱۵۰ $ کانادا می باشد که توسط دولت کانادا در ابتدای کاراخذ می گردد.

تماس با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید​